Inicio Foros Autoconsciència i benestar Soc educadora infantil i treballo en una escola bressol

Viendo 3 entradas - de la 1 a la 3 (de un total de 3)
  • Autor
    Entradas
    Gisela MOREJON RUBIO
    Participante

Bona tarda a totes i tots!
    Ahir a la formació va sortir el fet que en algun moment hem hagut de justificar la nostra feina davant algú que, pot ser, desconeix i que pensa que anem a la “guarde” a jugar, a pintar i cantar cançons.
    Just avui una companya m’ha enviat aquest article/opinió d’una educadora que m’agradaria compartir amb tots/es.

https://diarieducacio.cat/soc-educadora-infantil-i-treballo-en-una-escola-bressol/?hilite=%27soc%27%2C%27educadora%27%2C%27infantil%27

veronicalosa
    Superadministrador

Bon dia Gisela i moltes gràcies per compartir aquest article, una bona iniciativa per visibilitzar i posar en valor la vostra professió.

Com us heu sentit al llegir-ho?

Vicenç Iracheta
    Participante

Desprès de llegir l’article, m’he preguntat…
    Perquè em sento em “lluita”, “invisible” i “menystingut” pels altres?…
    Llavors i seguint el que he après del curs, miro primer com estic d’energia i plaer…
    I m’adono que em sento frustat i amb ràbia!..
    Quan l’experimento?..Davant una situació injusta!( el que pensen els altres de la meva professió)…
    Com la reconec?…em puja les pulsacions i noto tensió muscular!…
    Com condiciona l’atenció?….Cap en fora sobre allò que ha disparat l’emoció (els altres i els seus pensaments)…
    Cap a quina acció em condueix?…a l’enfrontament…(“M’he trobat tantes vegades que he hagut d’explicar…”, “…continuar amb la lluita…”,etc)…
    Que penso o sento ara?…Necesito expresar el meu sentiment, fent saber allò que considero injust…(“no som cuidadors, no ensenyem colors i numeros nomès”, “som una professió invisibilitzada, sovint menystinguda”)…
    Com acompanyo aquesta “ràbia” o “frustació”?…no reprimir-la, posant-li paraules i descriure el que veig que m’enfada, proposant un article d’interès…
    No se si m’explico, je!

Viendo 3 entradas - de la 1 a la 3 (de un total de 3)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.