Inicio Foros Autoconsciència i benestar Autoconciència i benestar Respuesta a: Autoconciència i benestar

Gisela MOREJON RUBIO
Participante

Grans reflexions!
Hem après a donar, a fer, a regalar… als altres tant, que fins que no parem un moment no som conscients que ens oblidem de nosaltres mateixos.
Sona el despertador i corrents a la dutxa, després un cafè ràpid mentre em pentino, i a córrer cap al pàrquing que segur que em trobo tràfic a la ronda i he d’estar d’hora perquè avui hi ha un imprevist a l’escola i no puc arribar tard… des que sona el “ring” del despertador ja hem començat a córrer i no hem donat temps a la nostra ment i al nostre cos despertar-se. Fa uns dies que em va començar a fer mal l’esquena, i vaig començar (abans de sortir del llit) a fer petits moviments del cos, estirant-lo, despertant-lo de mica en mica, prenent consciència que comença aquest nou dia a dia… Després ja tindré temps de córrer, però m’encanta fer-me el primer regal del dia! La veritat és que aquests 5 min (com a molt!!!!) m’estan ajudant a iniciar el meu dia amb més energia, i a la meva esquena!!! Us recomano que ho proveu demà mateix 🙂