Inicio Foros Autoconsciència i benestar Des de quina emoció em relaciono amb…? Respuesta a: Des de quina emoció em relaciono amb…?

Yolanda Riba Canelles
Participante

Això es una reflexió que acostumo a plantejar-me sobretot quan l’estat d’anim varia en negatiu, intento reflexionar quin seria el motiu o origen d’aquest canvi. De vegades ho veig clar, per que m’ha enfadat algo, m’ha molestat o m’ha postat trista, i d’altres en un principi no sé identidicar-ho, llavors analitzo coses que m’han passat durant uns dies, o que m’han pogut fer sentir malamanet i generalment acabo pensant que alguna cosa per petita que hagi estat deuria ser el detonant per estar d’aquesta manera. No se si es així o simplement pot passar que un dia estiguis més trista o sense ganes de res per que com es sol dir (un mal dia el pot tenir cualsevol?) o sempre hi ha un motiu anterior???, Sempre penso que les coses ens poden afectar i no en el moment, sino que potser no li donem importancia i “allò” va quedant a dins nostre fins que surt en algun moment en que estem més fluixos, que ja seria sense tanta energia o positivisme.