Inicio Foros Autoconsciència i benestar Des de quina emoció em relaciono amb…? Respuesta a: Des de quina emoció em relaciono amb…?

Marina
Participante

Molt interessant. Jo no havia posat atenció què l’estat d’ànim també pot canviar fins i tot amb una sola persona.

A mi em passa que actualment, per situació personal, el meu fons de pantalla és l’ansietat o nervis. Però quan estic amb una persona en concret el puc canviar, encara que només sigui una estona, per un de calma o més relaxar si més no. També en un context de feina aquest fons de pantalla és un altre.

Considero que no només passa en positiu. També m’ha passat, no sé si la resta de companyes coincidireu, de tenir un fons de pantalla alegre, o calmat, i trobar-te amb una persona que automàticament te’l modifica i estàs més nerviós o enfadat.

És curiós com els vincles que estableixes amb la resta són tan potents per poder modificar els estats d’ànim. I penso que no nomès els vincles en si mateixos, també la qualitat d’aquests; si són de confiança, si pots compartir assertivament pensaments o emocions, la comunicació que s’estableix dins de la relació…