Inicio Foros Autoconsciència i benestar Autoconciència i benestar Respuesta a: Autoconciència i benestar

Alba Cantero
Participante

Bon dia!!
Més que una pregunta, comparteixo una mica els sentiments que tinc i que comparteixo amb les companyes.
Em sento molt identificada amb el que exposen els meus companys/es, sobretot, del que ens parla la Magda. A mi, a més a més em passa que em sento que no arribo a desconnectar del tot de la feina o de diferents tasques i moltes vegades em porto “mals de caps” a casa. A vegades, fins i tot, la meva família em diu que deixi de pensar en tot el que m’envolta i pensi una mica més en mi mateixa. Ven bé no sé com fer-ho, ja que personalment sóc molt sensible i li dono masses voltes a tot, sempre pensant més amb la resta que en mi. Tanmateix, el dia a dia, la societat, la feina,etc, gairebé no et deixen temps per poder “desconnectar” o “connectar” amb el teu jo.
Ara en exposar el tema, em fa veure que necessito aprendre a connectar més amb aquest jo interior, ha aprendre a gaudir i sentir aquest moment de benestar, de pau, de tranquil·litat…
Com diu la Magda, aquest curs potser ens fa a tots replantejar-nos una mica què em de fer per poder trobar el nostre benestar mental.

Estic convençuda de que si!!

Gràcies i fins demà!